dijous, 24 d’abril del 2014

PÀGINA WEB


L'any passat per a Sant Jordi vaig inaugurar el meu blog A cop de foc. Un any més tard i després d'haver vist la llum "Em remou la sinceritat", inauguro una pàgina Web que espero també us agrade. Ara estic camí de València per participar en la festivitat de Sant Jordi a L'Octubre Centre Cultura Contemporània. "La paraula fa país", homenatge a Françesc Ferrer. 
Serà el meu primer reportatge!!! 
Ja us explicaré.
Espero us agrade la pàgina! Encara li falta, pero...un xicotet avanç.

http://www.mariolanos.com/

6 comentaris:

  1. Moltes felicitats per la pàgina web i molta sort!!!

    ResponElimina
  2. Tan de bo que la sinceritat remogui consciencies perdudes.
    Un plaer llegir-te

    ResponElimina
  3. Felicitats, Mariola, pel teu nou web. I, altra volta, pel teu llibre. El moviment és vida i tu et mous! I commous a tots...

    Abraçades, des de El Far

    ResponElimina
    Respostes
    1. Abraçada Jordi!

      Nous projectes, noves il·lusions :-)

      Elimina